کد مطلب: 138845
آپديت جديد تلگرام نسخه 4.8؛ امکان استريم ويديو و موسيقي، تغيير خودکار تم و پخش شناور ويديو
تاریخ انتشار : 1396/11/17 21:57:10
نمایش : 1196
لحظاتي پيش آپديت جديد تلگرام با شماره نسخه 4.8 و ويژگي استريم فايل، تعويض خودکار پوسته و قابليت لاگين در سايت‌ها منتشر شد.

بعد از چند روز که از انتشار نسخه بتاي 4.8 تلگرام مي‌گذرد، اين برنامه به‌طور رسمي به نسخه 4.8 به‌روز شد و از حالا مي‌توانيد امکانات جذاب آن را در نسخه اصلي استفاده کنيد.
 

از اين پس مي‌توانيد بدون نياز به دانلود کامل يک ويديو يا موسيقي، پخش آن را آغاز کنيد؛ درست شبيه يوتيوب! براي مثال اگر ويديويي ۳۰ مگابايتي براي شما ارسال شده است، مي‌توانيد به‌محض لمس گزينه دانلود، پخش ويديو را آغاز کنيد تا همزمان با دانلود، پخش ويديو نيز شروع شود. به اين ترتيب، اگر ويديو براي شما جذاب نبود، مي‌توانيد سريعا پخش آن را متوقف کنيد تا دانلود ادامه‌ي فايل متوقف شود.

اين ويژگي علاوه بر آنکه باعث خواهد شد مصرف ديتا کاهش چشمگيري پيدا کند، مي‌تواند در زمان شما نيز صرفه‌جويي کند، براي مثال فرض کنيد قصد دانلود يک موزيک‌ويديو با حجم ۵۰ مگابايت داريد. در حالت عادي بايد منتظر مي‌شديد که اين ۵۰ مگ به‌طور کامل دانلود شود و سپس پخش آن را آغاز کنيد؛ ولي حالا مي‌توانيد به‌محض لمس گزينه دانلود، ويديو را تماشا کنيد. اگر از سرعت خوبي برخوردار باشيد، مي‌توانيد بدون وقفه يا توقف‌هاي مکرر، اين فايل را تا انتها تماشا کنيد.

تعويض خودکار پوسته بر اساس ساعت

با اين قابليت جديد مي‌توانيد ساعات خاصي را تعيين کنيد تا پوسته برنامه به‌طور خودکار تغيير کند. براي مثال مي‌توانيد برنامه را طوري تنظيم کنيد که رأس ساعت ۱۱ شب پوسته برنامه به‌طور خودکار به تم تاريک تغيير پيدا کند و مجدد از ساعت ۸ صبح به پوسته روشن بازگردانده شود.

پخش شناور ويديو

با اين ويژگي جذاب از حالا قادر خواهيد بود بعد از اجراي يک ويديو، با لمس آيکون مربوطه، پنجره پخش ويديو را به يک پنجره کوچک و شناور تبديل کنيد تا همزمان با آنکه در محيط تلگرام چرخ مي‌زنيد، پخش ويديو نيز ادامه پيدا کند.

لاگين به کمک تلگرام

ويژگي جالب ديگري نيز به تلگرام اضافه شده است که به کمک آن مي‌توانيد با اکانت و اپليکيشن تلگرام خود در سايت‌هاي تحت پشتيباني لاگين کنيد. براي توضيحات بيشتر به اين لينک مراجعه کنيد.

 

توجه: اين آپديت فعلا براي اندرويد منتشر شده است؛ اما به‌زودي براي iOS نيز در دسترس قرار خواهد گرفت.

                                                               

دانلود به‌روزرساني

اندرويد (پلي‌استور)

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن